Тема: Службові частини мови
Предмет:
Українська мова
Клас та вік учнів:
7 клас, 12-13 років
Опис проекту:
Взявши на себе роль вчених кожна мала група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес. Учні вивчають інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу. Використовуючи зібрану інформацію, учні складають перелік проектів,складають порівняльні таблиці,оцінювання учнів, різні підходи до навчального процесу, визначають позитивні та негативністорони навчання, Результат своїх досліджень учні представляють певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.
План
Навчальні цілі:
- Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння визначати та розвивати навички мовлення, роботи у парах, роботи в тренінгах, створення круглих столів та засідань .
- Учні мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних результатів – формування у дітей вміння висувати і формулювати гіпотези, відстоювати власну думку.
- При створенні презентації, публікації та веб-сторінки продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
- Належне використання цифрових технологій, інструментів та комунікаційних мереж.
Опис оцінювання:
На початку навчального проекту
- ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
- обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту
- захист власних проектів, оцінювання створеної презентації, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем. Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
Відомості про автора
Прізвище, Ім'я, По батькові: Сивак Лариса Володимирівна
Навчальний предмет: Українська мова
Навчальний заклад: Христинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
Адреса: Черкаська обл., м. Христинівка вул. Першотравнева 50
Контактні дані: suvak2012@gmail.com
Відомості про тренінг
Дата проведення тренінгу: 06.08.12 р. по 11.08.12 р.
Місце проведення тренінгу: м. Христинівка, Христинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
Тренер
Калиндрузь Любов Миколаївна
Комментариев нет:
Отправить комментарий